20 marca 2017

Redukcja kosztów

Czynności, na które Twój pracownik, zależnie od wielkości sprzedaży, traciłby od kilkudziesięciu minut do kilku godzin dziennie, Integrator wykona automatycznie. Pracując całkowicie w tle, zupełnie nie będzie angażował Twojej uwagi a Twoi pracownicy będą mogli spokojnie skupiać się na rozszerzaniu oferty zamiast tracić czas na bezsensowne dublowanie danych.

Przykład praktyczny:

Załóżmy, że prowadzisz sklep internetowy i stacjonarny o tym samym asortymencie oraz że dziennie sprzedajesz w nich w sumie 120 produktów. Nie są to założenia abstrakcyjne- opisują realne warunki prowadzenia średniej wielkości działalności gospodarczej.

Ręcznie:

Jeśli nie korzystasz z Integratora Redbay, musisz ręcznie zmienić stany magazynowe 120 produktów dziennie. Przy sprzedaży w sklepie stacjonarnym, musisz skorygować ofertę prezentowaną w Internecie. Natomiast przy sprzedaży przez internet, musisz zdjąć produkty ze stanów magazynowych w firmowym programie F/K, a także przenieść dane zamówień i zamawiających, w celu fakturowania. Całość zajmie Tobie lub Twojemu pracownikowi około 2 godzin każdego dnia. Roczny koszt pracy, związany tylko z tymi czynnościami to około 7500 PLN. Gdy zwiększysz sprzedaż, będziesz ponosił coraz większe obciążenia z tego tytułu.

Z wykorzystaniem Integratora Redbay:

Integrator Redbay na bieżąco, w ustalonym rytmie automatycznych synchronizacji, zadba o zgodność stanów magazynowych w wewnętrznym programie F/K oraz Twoim sklepie internetowym. Także fakturowanie zamówień internetowych przez program F/K jest w pełni zautomatyzowane, gdyż Integrator przeniesie ze sklepu internetowego wszystkie niezbędne do tego dane. Przy nawet niewielkiej sprzedaży, w pierwszym roku zaoszczędzisz ponad 6000 PLN w kosztach pracy, a w każdym następnym ponad 7000 PLN. Przy wyższej sprzedaży, te oszczędności mogą być nawet kilkanaście razy wyższe.