?>
20 marca 2017

Portale Aukcyjne

Posiadasz sklep internetowy, a jednocześnie prowadzisz sprzedaż na portalu aukcyjnym Allegro? Przygotowaliśmy dla Ciebie rozwiązanie, które pomoże w optymalizacji wszystkich procesów związanych ze sprzedażą, obsługą klienta oraz logistyką. Dzięki niemu Twój biznes będzie funkcjonował na zupełnie innym poziomie. Osiągniesz zamierzone cele, zmniejszysz koszty oraz poprawisz czas realizacji zamówień.

Tym rozwiązaniem jest profesjonalna integracja sklepu internetowego z Allegro przy użyciu nowoczesnego systemu o nazwie RedBay Integrator. To nasz autorski projekt stworzony z myślą o potrzebach polskich firm działających w sektorze e-commerce. Integracja sklepu z Allegro to wiele innowacyjnych możliwości, które na pewno sprawdzą się w Twoim biznesie. Zapraszamy Cię do dokładnego przeanalizowania wszystkich możliwości oferowanych przez Redbay.

 

Opis koncepcji rozwiązania

REDBAY Integrator to platforma Integracyjna pozwalająca na automatyczne integrowanie systemów sprzedażowych klientów posiadających automatyczne systemy ERP, E-shop lub WebService-s z usługami e-commerce dostępnymi w sieci internet.

Integrator REDBAY to rozwiązanie pozwalające na udostępnianie dokumentów sprzedażowych w różnych kanałach sprzedaży.
Integrator daje dostęp do pakietu usług, które mogą być stosowane w różnych konstelacjach, aby zapewnić najefektywniejszą implementację procesów wymiany dokumentów elektronicznych.

Integrator to przede wszystkim platforma integracyjna pozwalająca zarówno realizować zaawansowane scenariusze z zakresu wymiany danych EDI (Electronic Data Interchange) pomiędzy organizacjami posiadającymi rozwiniętą strukturę informatyczną, jak i udostępniać dokumenty w formacie

elektronicznym za pośrednictwem portalu internetowego, a także przekazywać dokumenty drogą e-mailową, np. w postaci plików PDF.

Uruchomiony między systemem klienta a serwisem REDBAY Integrator kanał komunikacyjny, pozwala na realizację wielu scenariuszy za pomocą różnych rodzajów połączeń. Przykładowo: dostawcy i klienci, którzy mają możliwość komunikacji zgodnej ze standardami EDI, będą wysyłać i odbierać od partnera dokumenty bezpośrednio w swoim systemie, a mniejsi kontrahenci będą mogli odbierać i wprowadzać w portalu internetowym dokumenty (np. za pomocą formularza interaktywnego lub poprzez załączanie pliku), które następnie trafią do systemu partnera tym samym połączeniem, co w przypadku EDI. Możliwe jest także zestawienie komunikacji, która pozwoli partnerom kontrahentom wysyłać na wskazany adres e-mail pliki (np. pliki Excel z zamówieniami), a dane z nich zostaną wyekstrahowane i przesłane bezpośrednio do systemu klienta w analogiczny sposób jak w przypadku każdego innego interfejscu.

REDBAY Integrator to zaawansowana platforma integracyjna której możliwości można dowolnie rozszerzać a co za tym idzie zastosowania można mnożyć w zależności od mnogości koncepcji zastosowań.

Rozwiązania techniczne

Przy wymianie danych pomiędzy systemami klienckimi oraz platformą zastosowany jest kanoniczny model produktów opisany na dokumencie XML opracowanym dla platformy REDBAY Integrator.

RBIntegrator – Aplikacja konwertująca dane z systemu partnera do modelu produktu REDBAY. RBIntagrator instalowany jest w systemie partnera. RBIntegrator komunikuje się z platformą REDBAY Integrator ustalonym protokołem wymiany danych SOAP opisanym w dokumencie http://api.redbay.pl/server.wsdl oraz konwertuje dane przychodzące jak i wychodzące. RBIntegrator dostosowany jest do mapowania danych wchodzących w formacie REDBAY WebService. RBIntegrator mapuje dane z platform klienckich w formatach XML, CSV, DB przy pomocy protokołu TCP/IP transformowane dane przesyłane są do platformy REDBAY Integrator.

Platforma udostępnia panel administracyjny pozwalający na moderowanie danych wysyłanych do kanałów sprzedaży oraz na śledzenie komunikacji pomiędzy systemami.